IT eSky.pl

RSS
Stanowisko

Service Desk Leader

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:
– Zapewnienie 1-wszej linii wsparcia produktowego oraz IT dla globalnego klienta wewnętrznego
– Stworzenie, ukierunkowanie koncepcyjne i rozwój procesów Service Desk 24/7
– Koordynowanie pracy kilkuosobowego zespołu, w tym dbanie o jego efektywność i motywację
– Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług serwisowych
– Utrzymywanie najwyższych standardów komunikacji i relacji z globalnym klientem wewnętrznym
– Sprawne zarządzanie obsługą incydentów oraz zgłoszeń krytycznych; raportowanie statystyk
– Budowanie i rozwijanie bazy wiedzy online nt. rozwiązywania problemów
– Monitoring systemów oraz infrastruktury

Nasze oczekiwania:
– Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zapewnieniu 1-wszej linii wsparcia technicznego
– Doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i usługami IT, w tym koordynowania pracy zespołu
– Umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT
– Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu MS Office
– Znajomość Active Directory umożliwiająca swobodne zarządzanie użytkownikami i komputerami
– Znajomość zagadnień konfiguracji i naprawy sprzętu komputerowego
– Bardzo dobre umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne
– Proaktywna postawa oraz inicjatywa w działaniu
– Dobra znajomość języka angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku)

Bonus points:
– Znajomość metodologii ITIL (posiadanie certyfikatu ITIL Foundation)

W zamian oferujemy:
Wynagrodzenie –  zależne od Twego doświadczenia i wiedzy (do negocjacji)
Benefity – dofinansowanie do karty sportowej, możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz prywatnej opieki medycznej
– Przyjazną atmosferę i luźny start-up – płaska struktura organizacji, rozrywkowe gadżety w pokojach
Świetne warunki pracy – nowoczesne biuro, dobrze zaopatrzona kuchnia, chillout room, najlepsze narzędzia komercyjne, elastyczne godziny pracy, możliwa okazjonalna praca zdalna
– Duże możliwości rozwoju – realny wpływ na kształt standardów oraz procesów Service Desk w eSky, praca z najnowszymi technologiami, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego, udział w konferencjach, projektach opensource, tworzeniu firmowego bloga w godzinach pracy
Dojrzały proces Agile – pełna adaptacja w skali całej firmy od ponad 5 lat, Scrum Master i Product Ownerzy dostępni na miejscu
Dojrzałe procesy technologiczne – Test Driven Development, Continuous Integration
– Pełną autonomię – samoorganizujące się zespoły, swoboda kształtowania metodyki pracy i wyboru technologii, realny wpływ na kształt wdrażanych rozwiązań

Więcej o eSKY Group:
– Stabilność (13 lat na rynku, spółka akcyjna od 2011)
– Obecność na 18 rynkach (zarówno w Europie, jak i Ameryce Południowej)
– Biura w 6 krajach na 2 kontynentach
– Ponad 100 osób w samym dziale IT (i wciąż się rozrasta!)
Jesteśmy Złotym Partnerem Microsoft!
– Wymagające projekty (rozbudowana architektura SOA, tysiące odsłon na sekundę, 3 farmy serwerów, kilka języków i stref czasowych)
– Stałe, zgrane zespoły
– Dostęp do platform edukacyjnych i biblioteczki

Wzbudziliśmy Twoją ciekawość? Prześlij nam swoje CV na adres: pracait@esky.pl

Powiadom znajomego przez:
Technologie

Wszystkie rozwiązania, które służą nam do sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klientów są naszym własnym dziełem...

Dowiedz się więcej
Kariera w grupie eSky

Pracując w naszym dziale masz możliwość nie tylko ciągłego rozwoju swoich umiejetności, ale także licznych awansów.

Przekonaj się sam
Pozostałe oferty
Zobacz wszystkie